Saturday 28 July 2012

Gambar : Gambar Terbaru Adira AF8

Ada lagi kah yang tidak kenal siapa Adira?? Mari kita kongsikan gambar terbaru adira af8 serta serba sedikit biodata tentang adira. Adira berasal dari ranau sabah,berketurunan kadazan dusun serta lahir di Hospital ranau sabah. Adira adalah anak bongsu dari lapan orang adik beradik.Penyanyi Ombak Rindu ini lahir pada 19 September 1991 dan berketinggian 152cm serta berat 48kg. Memang cun lah. Di bawah saya kongsikan gambar terbaru Adira Af8






Memang mantap lah kan.. hehe.. bulih beliur oh...

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

3 Komen HOT: on "Gambar : Gambar Terbaru Adira AF8"

umi said...

Kecantikan yang dimiliki penyanyi remaja ini sering mendapat pujian terutama daripada peminat yang sentiasa mengikuti perkembangan gadis ini sehingga ada yang mahu mengetahui rahsianya.

Bagaimanapun, ada juga di kalangan pihak-pihak tertentu mengandaikan bahawa penyanyi comel ini mengamalkan suntikan untuk kelihatan cantik.

Siti Adira Suhaimi, 21, mengakui kecantikan yang dimilikinya kini tidak ada sebarang kaitan dengan penggunaan suntikan tertentu malah dengan yakin dia mengatakan apa yang ada pada dirinya itu adalah semula jadi.

INGIN mempunyai kulit yg cantik seperti ADIRA AF .Adira telah mengamalkan produk syarikat SNE iaitu BEUTSKIN+ESSENCE perubahan ketara ialah kulit menjadi lebih gebu lebih cerah dan mencantikkan badannya dan ramai dikalangan artis sudah mula bertanya diatas perubahan tersebut. sekiranya ANDA ingin MENGGUNAKAN produk ini boleh dapatkan dari saya call/sms 0192542865 umi(rakan niaga juga diperlukan)

Nama Produk : Beutskin Essence
Kod Produk : 10023
Kandungan : 500mg x 60 kapsul
No. Pendaftaran Kementerian Kesihatan : MAL08031430TR


* Diperkaya dengan esen tumbuhan super-platinum yang unik
* 100% pati tumbuhan dan senang diserap oleh sel-sel badan
* Menggunakan Teknik Pengekstrakan Superkritikal CO2 yang canggih, menjamin kepekatan yang tinggi dan kestabilan produk
* Menggalakkan metabolisme dan keseimbangan sistem badan
* Penjagaan kesihatan kulit melalui pembekalan khasiat yang diperlukan oleh kulit

Dos :
Dewasa : 2 kapsul sekali, 2 kali sehari

Rahsia untuk Kulit Lebih Cerah, Mulus, Gebu dan Awet Muda selalu.. Efektif, Selamat dan Tanpa Sebarang Keraguan..

5 FAKTOR UTAMA - KEKAL MENAWAN ARTI KATA SEBENAR.
1. Kecerahan Kulit - kulit kemerah-merahan
3. Memperbaiki Gen - menghalang sakit keturunan
4. Metabolik - Metabolisma stabil
5. Anti-Pengoksidaan - awet muda
6. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara

KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEAUTSKIN ESSENCE

3 hari :
- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari :
- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari :
- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari :
- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari:
- Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Penggunaan jangka masa panjang :
- Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna.


http://diriku-doktorku.blogspot.com/

Anonymous said...

adira mmg cantik..

Anonymous said...

Kak dira sememang cantik

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...