Wednesday 22 August 2012

Blog Lucah Melayu

Blog Lucah Melayu dan cerita lucah melayu banyak berselerak di internet. Hanya google blog lucah melayu ataupun cerita lucah dewasa beribu ribu lemon yang keluar. Kalau hendak menghalang budak bawah umur untuk membacanya pun susah sebab sekarang kan zaman siber. semua boleh membaca cerita lucah mealui blog lucah di internet kan. So, apa kata ambil iktibar daripada cerita lucah tersebut supaya jangan terpadaya dengan sesiapa.

Maksud admin, ada pepatah mengatakan bahawa belajar dari pengalaman?! namun bagi admin, belajar dari persekitaran kerana kalau seorang gadis umpamanya sudah kehilangan dara akibat pengalaman lalu sudah pasti kegadisan itu tida akan kembali walau seribu sesalan. Bila kita belajar dari persekitaran maka semua itu dapat dielakkan.

Melalui blog lucah melayu yang ada sekarang, bermacam trik dan tipu muslihat tidak kira lelaki dan perempuan untuk mendapatkan hubungan sex. Jadikan kandungan cerita tersebut sebagai pengajaran agar semua tipu muslihat dapat kita tangkis daripada diri kita.Amacam boleh terima or tidak pendapat admin ni??

SabahanCrew : Jangan Lupa Like Facebook Page Dan Tinggalkan Komen TQ
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 Komen HOT: on "Blog Lucah Melayu "

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...