Wednesday 10 August 2011

Kristal Murah Di Sabah

Kristal Murah Di Sabah

Wew.. Perhatian kepada penggemar kristal, disini saya ingin berkongsi informasi dengan kamu semua tentang tempat-tempat membeli atau tempat dimana penggemar kristal membeli kristal dengan harga yang murah dan berpatutan..  Kepada sesiapa yang buat vacation di sabah dan ingin membeli kristal serta kraftangan di sabah boleh lah singgah di Pasar malam kampung air kota kinabalu pada waktu malam sebab disana tempat berkumpul penjual kristal & kraftangan pada waktu malam..
 Harganya pula cukup berpatutan tapi ada juga yang mahal lah... besa lah tu kan mau raya suda.. Kena ambil untung banyak sikit.. haha... Tempat yang kira top juga yang menjadi port² para peniaga kristal ialah di pasar filipin.. memang banyak pilihan,.. cuma xlah berapa banyak penjual yang menjual kristal&kraftangan nie di sana..

Kalau ingin mencari kristal pada waktu siang,saya recomend kan di pasar filipin juga.. Harga memang murah dan berpatutan.. Ataupun kalau mau membeli kristal nie di tempat yang berhawa dingin kamurang pergi lah jengun di Sinsuran kota kinabalu (Jamilah Jewellery) kalau xsilap nama kedainya..


Di Wawasan plaza pun ada juga menjual, area segama,dan wisma Merdeka.. Kalau di 1borneo dengan City Mall tidak pasti pula..
So, kepada pengunjung blog saya ni, saya sengaja cakap dalam bahasa sabah.. kalau ada apa² yang kurang faham boleh lah komen di sini dan saya akan balas/jawab.. hehe.. Lagi satu saya bukan penjual atau pemborong kristal nie cuma saya tahu dimana port² yang murah bila kamu ingin membeli kristal nie.. ok... selamat berkristal... haha


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

7 Komen HOT: on "Kristal Murah Di Sabah"

S.A.I.N.A said...

cantek.. =)
sy da follow awk..jom sggh sni plak ^^

http://antooungu.blogspot.com/

nurshaf said...

pearl mahal woo

Sabahancrew said...

Pearl xlah mahal sangat sbnarnya.. ada beberapa kategori pearl nie.. kalau xcaya mari datang sabah...saya tujukkan port² Hot benda² ni.. hehe

Aqeela Yuen said...

Jamilah Jewellery :) ayah saya byk kali beli pin tudung di situ . murah dan cantik :)

Anonymous said...

perlu memeriksa:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...