Wednesday 10 August 2011

Lagu Tanak Kampung (Anak Kampung) Jimmy Palikat HISTERIA

Lagu Tanak Kampung (Anak Kampung) Jimmy Palikat.. HISTERIA

Wah.. memang meletup lagu tanak kampung ni taw.. Kalau sebut saja nama Jimmy palikat sudah tentu orang² di sabah kenal. Kalau dengar sabah.fm atau kkfm memang selalu jadi pilihan utama DJ untuk diputarkan.. itu belum lagi,di dalam kereta mesti ada dalam simpanan ini mp3 tanak kapung.. Macam mana tu ging??



ni lah gambar penyanyi Tanak kampung tu.. Jimmy Palikat.. kalau kamurang tengok ensumbui juga dia nie kan.. haha... by da way, congratulation to Jimmy palikat..

Untuk pengetahuan kamurang semua, terutamanya orang di luar sabah yang belum kenal jimmy palikat nie, lagu tanak kampung terdiri daripada dua versi, satu Versi Dusun satu lagi Versi melayu.

Lagu in lah yang buat Sumandak² (Awek) di sabah nie Histeria.. Asal dengar saja lagu ni diputarkan di radio mesti ada yang teriak kesukaan tapi bukan semua lah..hehe.. Apa² pun Jimmy Palikat mimang bulih bah kalau kau!!!caya lah...

Ni lagu memang best lah, Harap jimmy palikat nie bulih lagi buat yang terbaik lagi untuk album yang akan datang... Aramaiteee...
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

2 Komen HOT: on "Lagu Tanak Kampung (Anak Kampung) Jimmy Palikat HISTERIA"

nEedYbOy streET said...
This comment has been removed by the author.
nEedYbOy streET said...

versi kelantan pon dah ada lagu ini,
memmey best!! :-)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...