Wednesday 22 August 2012

Daging Dari Najis Manusia Ciptaan Jepun

Daging Dari Najis Manusia Ciptaan Jepun. Jepun memang terkenal dengan cendikiawan yang mencipta pelbagai barang tidak kira dalam kategori apa pun. Namun satu ciptaan jepun yang amat jijik ialah dengan mencipta daging dari najis tahi manusia. Dagin dari najis manusia ini dinamakan SHIT BURGER!!

Penyelidik jepun menerapkan konsep kitar semula dimana najis manusia dikitar menjadi daging steak. Mitsuyuki Ikeda penyelidik dari Okayama Laboratory mendapat idea gila membuat daging steak dari najis manusia ini selepas menerima permohonan badan pengendeli Tokyo Sewage  kepadanya untuk mencari jalan penyelesaian yang dapat memanafaatkan sisa kumbahan di bandar itu.
Photobucket
Daging dari najis manusia ini hanya ditambah kicap dan pewarna agar dapat memberikan warna kemerahan seperti warna daging dan dicampurkan penyedap rasa seukupnya maka terhasil sudah satu karya daging Tahi atu daging Najis. Walaupun begitu penerimaan masyarakat terhadap daging dari najis manusia masih meragukan apabila mengingatkan asal usul daging SHIT BURGER ini selain harganya lebih mahal dari daging biasa.
Photobucket
Hati-hati ketika membeli makanan buatan jepun mungkin itu mengandungi SHIT BURGER haha..
Video Daging Dari Najis Manusia Ciptaan Jepun
SabahanCrew : Jangan Lupa Like Facebook Page Dan Tinggalkan Komen TQ
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 Komen HOT: on "Daging Dari Najis Manusia Ciptaan Jepun"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...