Thursday 16 August 2012

Perempuan Ditelanjangkan Dan Dipukul Orang Ramai Kerana Merompak

Perempuan Ditelanjangkan Dan Dipukul Orang Ramai Kerana Merompak. Kejadian ini berlaku di Guatemala City dimana seorang perempuan ditelanjangkan dan dipukul oleh orang ramai kerana kesalahan merompak.Maria Torres adalah sebahagian dari geng bersenjata yang cuba merampok penumpang bas di Guatemala City. Tetapi ketika ia cuba untuk melarikan diri dari penumpang dia tertangkap dan ditelanjangkan, dipukul lalu disiram dengan minyak dan dibakar hidup-hidup.

Gambar,Alejandra Maria Torres duduk di sebuah jalan dengan berlumuran darah setelah dipukul, disiram dengan minyak dan dibakar. Dia turut ditelanjangkan hingga ke paras pinggang. Dia memohon maaf atas kesalahan yang dilakukannya tetapi tidak dihiraukan oleh orang ramai.Tiga lagi rakan Alejandra Maria berjaya melarikan diri dan azab daripada perbuatan yang dilakukan oleh kumpulan itu ditanggung sendiri oleh Maria.

Maria yang dittelanjangkan hingga ke pangkal pinggang menjadi perhatian orang ramai sebelum dibakar. Mujur ketika itu polis berada berhampiran dan memadamkan api yang menyala dan maria dibawa ke balai berdekatan. Itu lah, jangan rompak kalau mau minta...

SabahanCrew : Jangan Lupa Like Facebook Page Dan Tinggalkan Komen TQ
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 Komen HOT: on "Perempuan Ditelanjangkan Dan Dipukul Orang Ramai Kerana Merompak"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...