Tuesday 21 August 2012

Nenek Dicabul Dan Diraba

Nenek Dicabul Dan Diraba. Sadis sungguh tajuk berita bila seorang Nenek Dicabul Dan Diraba. Kejadian malang ini menimpa seorang nenek berumur 76 tahun Kuan Loo Moi di ipoh yang ketika itu beliau menjalankan rutin harian mengambil angin pada awal pagi kawasan Pasir Pinji.Dalam kejadian kira-kira jam 6.40 pagi itu, Kuan Loo Moi dalam perjalanan pulang selepas selesai melakukan senaman pagi bersama rakan-rakannya di taman berhampiran.Menurutnya, dia yang ketika itu berjalan sendirian menuju ke rumah, merasakan ada seseorang mengekorinya.

Nenek kena cabul 
“Tiba-tiba seorang lelaki memeluk saya dari belakang dan meraba- raba di setiap bahagian badan,” katanya dalam satu sidang media bersama Pengerusi Rukun Tetangga Taman Bunga Raya, Taman Pinji dan Taman Melor.

Loo Moi berkata, ia merupakan kejadian pertama yang dialaminya dan difahamkan ia merupakan kejadian ketiga berlaku di kawasan perumahannya. Pelik sungguh citarasa lelaki tersebut pada pandangan admin. Jadikan ini sebagai pengajaran dan dinasihatkan jangan berjalan sendirian. Tau saja lah zaman dulu orang takut dengan hantu, tapi sekarang orang takut dengan orang sebab orang lebih ganas dari hantu. Admin belum pernah dengar kes cabul nenek tua yang melibatkan hantu. Kalau ada pun selalunya anak dara sunti.Apa pandangan Pembaca?? - Sumber

SabahanCrew : Jangan Lupa Like Facebook Page Dan Tinggalkan Komen TQ
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 Komen HOT: on "Nenek Dicabul Dan Diraba"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...