Monday 27 August 2012

Ibu Makan Anak Sendiri

Ibu Makan Anak Sendiri. Seorang ibu makan anak sendiri dengan mengerat anaknya semasa suaminya tiada di rumah.Berita ibu makan anak sendiri ini merupakan seorang wanita di daerah Mae Ai china didakwa membunuh dan mengerat tubuh dua anaknya semasa suaminya tiada di rumah.

Polis memaklumkan mereka menerima laporan berhubung perbuatan kejam yang sanggup dilakukan oleh seorang ibu terhadap dua anak lelakinya berumur setahun dan lima tahun itu pada minggu lalu.
Menurut jurucakap pihak berkuasa, mereka turut menemui beberapa anggota tubuh dipercayai milik kedua anaknya berhampiran suspek yang sedang nyenyak tidur di rumahnya.

“Wanita itu tidak memberi kerjasama semasa disoal siasat polis. Hasil siasatan terhadap latar belakang suspek menunjukkan dia pernah dirawat kerana mengalami masalah mental pada 2007.
Pihak hospital juga mengesahkan semasa insiden itu, suspek mungkin mengalami halusinasi,” jelas jurucakap polis tersebut lagi.Sementara itu, suami kepada wanita itu menyatakan isterinya berhenti mengambil ubat sejak dua bulan lalu.Dalam satu kenyataan, pihak berkuasa juga menolak khabar angin tersebar di dalam laman media sosial yang mendakwa wanita itu memakan anaknya sendiri kerana tiada bukti menunjukkan dia melakukan perbuatan tersebut.Suspek kini dihantar ke Hospital Suan Prung untuk mendapatkan rawatan.

Seorang ibu tidak mungkin melakukan hal sedemikian dalam keadaan yang waras. Sedangkan binatang sayangkan anaknya inikan pula manusia kan kan kan..

SabahanCrew : Jangan Lupa Like Facebook Page Dan Tinggalkan Komen TQ
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 Komen HOT: on "Ibu Makan Anak Sendiri"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...