Wednesday 15 August 2012

Mentor 6 Raya Mas Idayu Dan Black Jadi Pengacara

Mentor 6 Raya Mas Idayu Dan Black Jadi Pengacara. Sama-sama kita sakskian mentor 6 raya di TV3 pada 6 Ogos depan pukul 8 malam yang telah dirakamkan Sri Pentas 2, Plaza Alam Sentral. Kemunculan dua bintang itu sebagai mengambil alih tugas pengacara asalnya iaitu Ally Iskandar dan Nas Ahmad yang kemudian bertindak sebagai mentor dalam program itu.

 
Mas Idayu yang menggunakan nama 'Mummy' kepada Black menggunakan kuasa sebagai pengacara program itu untuk ‘membuli’ Ally dan Nas yang diberi tanggungjawab sebagai ketua kumpulan bagi ‘game show’ selain mentor kepada artis yang hadir.


Mentor Raya juga meneruskan lagi tradisinya dengan menemukan semua barisan mentor dan protege musim keenam selepas hampir dua bulan program realiti televisyen itu melabuhkan tirainya.Konsert edisi khas sempena hari raya ini menampilkan persembahan hebat daripada eenam, Caroline, Zatul, Anas, Tisha, KJ dan Ana Syuhada.
 
Lebih meriah, penampilan istimewa barisan Mentor 6 iaitu Ella, Fauziah Datuk Ahmad Daud (Ogy), Faizal Tahir, Ferhad, Adam AF dan Ramlah Ram dengan pelbagai persembahan dan permainan menarik yang disertai mereka.Program ini dimulakan dengan sesi penyampaian cek kepada barisan pemenang Mentor 6 iaitu Puteri Caroline (Juara), Zatul (tempat kedua) dan Anas (tempat ketiga).
Penonton yang terlepas menyaksikan Mentor Raya 6 juga boleh menontonnya melalui laman sesawang Tonton di alamat www.tonton.com.my - mstar

SabahanCrew : Jangan Lupa Like Facebook Page Dan Tinggalkan Komen TQ
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 Komen HOT: on "Mentor 6 Raya Mas Idayu Dan Black Jadi Pengacara"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...