Tuesday 21 August 2012

Lee Chong Wei Tubuhkan Yayasan Kebajikan Anak Yatim

Lee Chong Wei Tubuhkan Yayasan Kebajikan Anak Yatim. Memang sesuatu sifat murni yang patut dicontohi. Lee chong wei wira badminton negara mengatakan hasratnya untuk menubuhkan yayasan kebajikan anak yatim untu golongan yang memerlukan.Lee Chong Wei berkata kepada bernama, hasat untuk menubuhkan yayasan kebajikan anak yatim ini sudah timbul sebelum sukan olimpik 2012 lagi namun hasrat itu terpaksa ditangguhkan bagi memberi laluan kepada temasya sukan tersebut.
Lee Chong Wei
"Ini adalah impian saya sejak dulu lagi. Ini memerlukan perancangan yang rapi dan bantuan dari ramai orang. Abang dan kawan-kawan saya akan membantu saya melaksanakan hasrat saya," katanya.
"Yayasan ini adalah cara saya untuk kembali berjasa kepada masyarakat yang sentiasa mendoakan kejayaan saya serta menyokong saya di pentas badminton dunia," tambah Lee chong wei lagi.

Admin mengharapkan Lee Chong Wei berjaya dalam usahanya bagi menubuhkan yayasan anak yatim itu nanti. Sekiranya yayasan itu berjaya nasib anak yatim di malaysia akan dapat dibela. Terima kasih Lee Chone Wei.

SabahanCrew : Jangan Lupa Like Facebook Page Dan Tinggalkan Komen TQ
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 Komen HOT: on "Lee Chong Wei Tubuhkan Yayasan Kebajikan Anak Yatim"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...