Thursday 16 August 2012

Wanita Rogol Lelaki

 Wanita Rogol Lelaki. Dunia sudah terbalik dimana Seorang wanita Dari Australia diseret ke mahkamah kerana menceroboh masuk ke dalam rumah seorang lelaki dan kemudian memperkosanya! Namun wanita berumur 39 tahun ini mengaku tak bersalah atas dakwaan tersebut.Rebecca Helen Elder harus menjalani perbicaraan pertamanya di Mahkamah Daerah Adelaide, Australia. Rebecca disabit dua dakwaan sekaligus, yakni memasuki rumah orang lain tanpa izin dan rogol.
Gambar Rebecca Helen Rogol Lelaki
 Lelaki Dirogol Wanita!
Demikian seperti dipetik oleh Daily Mail, Khamis (22/3/2012).Identiti si lelaki yang menjadi mangsa dalam kes ini dirahsiakan oleh pendakwa mahupun mahkamah. Tidak diketahui dengan jelas apa hubungan si lelaki dengan Rebecca.Insiden ini terjadi di sebuah rumah di pinggiran Adelaide antara 20 dan 23 September 2011 lalu. Pendakwa raya menyebut, ketika itu Rebecca sengaja memasuki rumah si lelaki tanpa izin dengan niat untuk melakukan hubungan intim dengan lelaki tersebut.

Menurut pendakwa, tindakan yang dilakukan oleh Rebecca tergolong sebagai jenayah rogol kerana si lelaki tidak bersedia, namun dipaksa. Pendakwa raya menyebut Rebecca memperkosa lelaki tersebut dengan memaksanya berkaitan seks oral.Hakim Wayne Chivell menyatakan Rebecca bebas bersyarat setelah membayar jaminan. Persidangan pun akan dilanjutkan bulan depan.Apalah...macam tiada kerja lain.

SabahanCrew :  Jangan Lupa Like Facebook Page Dan Tinggalkan Komen TQ
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 Komen HOT: on "Wanita Rogol Lelaki"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...