Monday 20 August 2012

Gadis 10 Tahun Dirogol Dan Ditanam Hidup Hidup Bangkit Dari Kubur

Gadis 10 Tahun Dirogol Dan Ditanam Hidup Hidup Bangkit Dari Kubur. Memang suatu kejadian yang agak pelik dimana Gadis 10 Tahun Dirogol Dan Ditanam Hidup Hidup Bangkit Dari Kubur.Kejadian yang menimpa gadis 10 tahun yang diperkosa dan ditanam hidup-hidup oleh sepupunya yang berusia 21 tahun akhirnya bangkit kembali dari kuburnya lalu kembali ke rumah orang tuanya dan melaporkan kejahatan itu kepada pihak berwajib.

Menurut sumber Kejadian ini berlaku di kampung terpencil di Kota Magpet, Cotabato Utara, Filipina, Rabu, 5 Oktober 2011. Menurut Ketua Polis Magpet Inspektor Polis Roberto Ocumen, awalnya pelaku yang bekerja sebagai petani Dennis Quilaton mengajak mangsa berbual di luar rumah kemudian memukul mangsa dengan benda keras lalu melaksanakan impian berahinya terhadap mangsa.
xyLNp.jpg (409×336)
Dennis Quilaton kemudian mengubur mangsa dalam kubur yang tidak terlalu dalam lalu menutupnya dengan daun pisang setelah selesai memerkosa wanita kecil tersebut. Dalam keadaan terkapai-kapai mangsa yang masih sedarkan diri merangkak ke permukaan tanah lalu budak ini bertemu jiran yang kemudian menghantarnya kembali ke rumah dan menemui orang tuanya. Orang tuanya kemudian melaporkan kejadian kepada pihak yang berkuasa.

SabahanCrew : Jangan Lupa Like Facebook Page Dan Tinggalkan Komen TQ
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 Komen HOT: on "Gadis 10 Tahun Dirogol Dan Ditanam Hidup Hidup Bangkit Dari Kubur"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...