Monday 27 August 2012

Kondom Pencegah Rogol

Kondom Pencegah Rogol. Benarkah ada kondom pencegah rogol auau pencegah pemerkosaan terhadap wanita? Admin seakan tidak percaya pada mulanya tapi bila melihat satu video di laman youtube baru admin sedar akan kelahiran dan kehadiran kondom pencegan rogol atau perkosa ini. Kondom ini dibuat oleh seorang doktor yang bernama Soneta Ehler dimana kondom pencegah paksaan seks atau rogol ini boleh menjerat kemaluan lelaki ketika memasuki vargina wanita.


Kondom anti rogol ini dinamakan Rape-Axe. Ianya dimasukan kedalam alat kemaluan wanita. Ketika seseorang perogol itu cuba memasukkan kemaluannya kedalam vargina wanita makan alat kelamin lelaki tersebut akan terjerat dan akan mendatangkan kesakitan.
Dengan adanya Rape-Axe ini makan akan berkuranganlah video 3gp seks yang boleh didownload di internet terutamanya yang berkisarkan tentang rogol terlampau di kalangan budak sekolah, remaja dan siapa sahaja. kepada lelaki jangan sesekali merogol kerana mangsa mungkin menggunaan Rape-Axe. SabahanCrew : Jangan Lupa Like Facebook Page Dan Tinggalkan Komen TQ


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 Komen HOT: on "Kondom Pencegah Rogol"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...