Monday 27 August 2012

Lelaki Makan daging Kucing Masak Kari

Lelaki Makan daging Kucing Masak Kari. Adakah sudah tiada lagi daging yang boleh dimakan di dunia ini sehingga seorang lelaki myanmar memakan daging kucing dan menurut kenyataan beliau daging kucing ini sedap bila masak kari? Uwekkk... Bagi lelaki myanmar yang dikenali sebagai jimmy ini, memakan daging kucing itu sudah menjadi kebiasaan baginya.
Menurut wartawan sinar harian yang sempat berkunjung ke rumah orang yang memakan daging kucing ini, lelaki tersebut mengatakan bahawa daging kucing ini sedap bila dimasak kari dan dicampurkan sedikit cili.Kucing menjadi makanan biasa oleh penduduk kampungnya di Yangon, sama seperti arnab, anjing dan kura-kura.

“Jika di kampung saya, kucing menjadi lauk kebiasaan. Malah dagingnya selalu dimasak menjadi hidangan lazat di dalam majlis keraian. Kami akan berkumpul beramai-ramai dan menikmati daging kucing,” ujarnya sambil menyifatkan bukanlah perasaan pelik ketika memakan daging kucing.

Pesan admin kucing untuk dipelihara bukan untuk dimakan.Carilah makanan lain selain Daging kucing. Banyak lagi yang boleh dimakan ok..

SabahanCrew : Jangan Lupa Like Facebook Page Dan Tinggalkan Komen TQ
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 Komen HOT: on "Lelaki Makan daging Kucing Masak Kari"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...