Saturday 11 August 2012

Gambar : Julia Perez Menari Tiang

Julia Perez atau Jupe menari tiang atau striptease hanya kerana mendapat 1juta follower twetter. Dia melakukan hal itu bagi menunaikan nazarnya. Seandainya dia mendapat satu juta follower di twitter dia akan melakukan striptease di tiang lampu merah.
Eyriqazz Vs Denaihati
Terbaru hadapan khalayak ramai, dia telah menari ala ‘striptease’ di sebuah tiang lampu di Gatot Subroto, Jakarta Selatan.Menurut laporan detikoto, perkara ini dilakukan oleh Julia Perez semata-mata dia mahu menunaikan nazar (janji) yang telah dibuatnya sebelum ini.
 Baru Balik Umrah, Pergi Menari Tiang
Dalam kenyataannya Jupe sebelum ini berkata, “Kalau saya sampai satu juta follower di Twitter saya akan strip di lampu merah.”Dan 7 Ogos baru ini menjadi saksi apabila pengikut Jupe di laman Twitter-nya telahpun mencapai 1 juta. Aksi Jupe yang mengghairahkan itu telah menarik pandangan ramai khususnya pengguna lalulintas, namun bernasib baik tiada kemalangan dilaporkan dalam kejadian itu.

Walaubagaimanapun, Jupe turut memberitahu dia merasa malu untuk melakukan perkara itu namun dia harus mengotakan janjinya agak tidak dianggap penipu oleh para peminatnya.“Saya nggak mau dibilang bohong. Takut saya dibilang sarap.” jelas Jupe.

SabahanCrew : Jangan Lupa Like Facebook Page Dan Tnggalkan Komen TQ
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 Komen HOT: on "Gambar : Julia Perez Menari Tiang"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...