Saturday 4 August 2012

Gigitan Cinta Atau Lovebite Membawa Maut

Kepada Suami isteri mahupun pasangan kekasih, disini ada info tentang gigitan cinta ataupun lovebite. Gititan cinta ataupun lovebite membawa maut. Menurut sumber, seorang wanita berumur 44 tahun telah lumpu akibat terkena love bite ataupun gigitan cinta yang dilakukan oleh kekasihnya.



Gambar Gigitan Cinta (Hiasan Semata-mata)

Wanita itu (nama tidak dinyatakan) dimasukkan ke sebuah hospital di Auckland apabila mendapati dia tidak mampu menggerakkan tangan kirinya selepas kejadian itu.Pada mulanya, para doktor mengesyaki wanita itu telah terkena serangan sakit jantung. Walaupun mereka tidak mengetahui punca sebenar penyakit wanita itu pada awalnya. Mereka kemudiannya, memeriksa wanita itu dan menjumpai kesan lovebite dibadannya. Dan dari kesan lovebite tu, mereka dapat tahu apa punca serangan sakit jantung tersebut.

Sebenarnya lovebite yang terhasil tu, menyebabkan pembuluh darah rosak dan mengakibatkan pembentukan darah beku. Darah yang telah beku tadi mengalir ke jantung dan boleh menyebabkan strok!Gigitan cinta ini secara spontan dilakukan oleh seseorang apabila melakukan hubungan seks ataupun ketika sedang bercumbuan. So, jangan sampai expressi cinta spontan membawa padah kepada anda.

SabahanCrew : Jangan Lupa Tinggalkan Komen Dan LIKE Facebook Page ok.. TQ
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 Komen HOT: on "Gigitan Cinta Atau Lovebite Membawa Maut"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...