Saturday 18 August 2012

Iklan Separa Lucah Wanita Bertudung

Iklan Separa Lucah Wanita Bertudung. Sekarang marketing strategy sudah berubah. Produk suami isteri menggunakan khidmat wanita bertudung untuk menjadi model kepada produk mereka. Pada pendapat admin, bukan tidak boleh menggunakan imej wanita bertudung sebagai model tapi biar tidak menjadi isu di kemudian hari. Apa komen anda tentang gambar iklan di bawah??


Gegetah cinta sangat mengasyikkan hubungan intin saya setiap kali bersama suami... Suami sentiasa berpuas hati. Itulah antara kata-kata yang terpapar pada iklan Gel gegetah cinta. Selain itu aksi menjelirkan lidah tidak bersesuaian dengan imej sebagai seorang wanita bertudung . Apa Pendapat Anda??

Gambar kedua di bawah menunjukkan seorang wanita bertudung yang menjadi model untuk iklan membesarkan payudara.Sesuaikah imej bertudung untuk iklan seumpama ini?

Dulu suami ejek macam nasi lemak 20 sen. Langsung tidak ada selera. Saya risau kalau suami saya cari perempuan lain sampai akhirnya saya berazam untuk memantapkan payudara saya. Kini suami saya pulak yang terlebih cemburu apabila lelaki lelaki di luar sana melirikkan mata pada saya. Almaklumlah terlebih seksi. Antara kata-kata yang diselitkan dalam iklan itu.

Apa pendapat anda?
SabahanCrew : Jangan Lupa LIke Facebook Page Dan Tinggalkan Komen TQ
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

1 Komen HOT: on "Iklan Separa Lucah Wanita Bertudung"

Anonymous said...

Salam. .bkn hndak mnyalah kn mreka(baik pngusaha,model dn sbg nye) tpi mndidik/mnyedar kn mreka tntng prkara(yg salah)ini. .ini sbahagian dri konsep jahiliah moden yg patut disdari oleh stiap org islam. .boleh buat iklan dgn mngunakn model brhijab tpi jgn smpai melanggari garis pnduan islam. .smoga kte semua dibrkati. .

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...