Tuesday 7 August 2012

Pelik Tapi Benar : Restoran Paling Pelik Dan Aneh Di Dunia

Bagaimanakah keadaan restoran paling pelik dan aneh di dunia?? Sudah tentu ianya diluar kotak pemikiran. Kebanyakannya merupakan satu idea yang kreatif juga gila.Antara restoran yang pelik dan aneh di dunia ialah restoran yang berada di jepun.

1. Cannibalistic Restaurant (JAPAN)
 
Nyotaimori yang bermaksud female body plate ini adalah salah satu nama restoran yang menyajikan makanan seperti sushi diatas mayat wanita.Sungguh meloyakan. Mayat wanita yang digunakan untuk meletakkan sushi itu sebenarnya diperbuat daripada makanan tetapi apabila dipotong ianya akan mengeluarkan darah sepertimana tubuh manusia.

2. Restaurant In The Sky (BELGIUM)

Restoran unik belgium ini memberikan citarasa para pelanggan untuk menyantap makanan pada ketinggian 150kaki. Sebenarnya, planggan boleh memilih aras ketinggian yang disukai asalkan jangan menjatuhkan garpu dan sudu ke bawah.

3. Dark Restaurant (CHINA)

Restoran ini ibarat restoran tanpa lampu yang kebanyakan pelanggannya dilarang menggunakan sesuatu yang boleh mengeluarkan cahaya di restoran ini. Pelangan restoran ini menyantap makanan tanpa boleh melihat apakah jenis makanan yang dimakan. Keadaan restoran ini gelap gelita ibarat malam tanpa bintang.

SabahanCrew : Jangan Lupa LIKE Facebook Page dan Tinggalkan Komen TQ..
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 Komen HOT: on "Pelik Tapi Benar : Restoran Paling Pelik Dan Aneh Di Dunia"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...