Sunday 5 August 2012

Pemeriksaan PUSPAKOM Percuma Sempena Raya

Berita baik kepada semua pemilik kenderaan. Pemeriksaan PUSPAKOM percuma sempena raya bermula 6 hingga 24 ogos. Puspakom menawarkan pemeriksaan percuma sempena raya yang bakal menjelang tidak lama lagi. Kepada semua pemilik kereta persendirian sila kunjungi cawangan puspakon terdekat di seluruh negara bermula 6 hingga 24 ogos 2012 ini.



Pemeriksaan kenderaan secara menyeluruh itu akan dijalankan oleh pemeriksa kenderaan Puspakom bertauliah merangkumi pengesahan identiti kenderaan, ujian pengeluaran asap, gelincir sisi, bahagian atas dan bawah kenderaan, ketelusan cermin dan sebagainya.Pelanggan hanya perlu menghubungi cawangan yang ingin dikunjungi terlebih dahulu dan mereka akan diberikan satu waktu pemeriksaan yang spesifik.

Pelanggan juga boleh melayari laman web www.puspakom.com.my untuk senarai cawangan Puspakom seluruh negara atau menghubungi talian bebas tol Puspakom di 1-800-88-6927Pemeriksaan kenderaan secara percuma itu merupakan komitmen dan tanggungjawab sosial Puspakom dalam usahanya memastikan kenderaan berada pada tahap selamat untuk dipandu semasa musim perayaan.

SabahanCrew : Jangan Lupa Tiggalkan Komen Dan LIKE Facebook Page OK.. TQ
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 Komen HOT: on "Pemeriksaan PUSPAKOM Percuma Sempena Raya"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...