Monday 6 August 2012

Pelik Tapi Benar : Lelaki Tercantik Di Dunia

Memang pelik tapi benar. 5 lelaki tercantik di dunia yang mengubah jantina dari lelaki kepada perempuan. Sesiapa yang tidak mengenali mereka mungkin akan terpikat dan tidak kurang yang akan jatuh cinta kerama lelaki yang mengubah jantina menjadi perempuan ini memang kelihatan cantik dan menggoda. Tambahan pula penampilan mereka memang seksi dan menggoda. Kalau pandang sekali boleh membuatkan lelaki melakukan aksi lucah woo...

Gambar Lelaki Tercantik Di Dunia
1. Harisu – Korea Selatan

Dilahirkan sempurna sebagai lelaki. Mengubah jantina menjadi perempuan pada tahun 1990-an.
Penghibur transgender pertama di Korea Selatan, dan pada tahun 2002 menjadi orang kedua di Korea yang secara hukum mengubah gendernya. Nama panggungnya merupakan adaptasi dari frase Inggris “hot issue”.

2. Sirapassorn Atthayakorn – Thailand

Salah seorang Miss Nyah thailand. Dilahirkan sebagai lelaki namun nekad untuk menjadi wanita dan mengubah jantna menjadi wanita.Atthayakorn pernah dinobatkan sebagai juara Miss International Queen pada tahun 2011.

3. Nong Poy – Thailand

Saknarin Marnyaporn, lahir pada 5 Oktober 1986, lebih dikenali dengan nama Nong Poy atau Treechada.Salah seorang aktris dan model asal Thailand. Sebagai seorang anak, Poy merasakan dirinya seorang perempuan, tapi di depan orang tuanya, ia harus berpura-pura dan hidup sebagai lelaki. Dia merasa jijik dengan alat kelamin lelaki yang dimilikinya, sehingga pada usia 17, dia menjalani operasi pergantian kelamin dan sejak itu, dia mengatakan bahwa dia merasa seolah-olah telah telah dilahirkan semula. Pada usia 19, Poy memenangin Miss Tiffany 2004, dan Miss International Queen 2004.

4. Alicia Liu – Taiwan

Dilahirkan sebagai seorang lelaki tulin. Dia mengakui merubah jantinanya melalui operasi pembedahan kelamin ketika dia berumur 18 tahun,Kos pembedahan itu dibiayaai oleh kekasih keduanya pada ketika itu.


5. Chen Lili – Cina

Chen Lili lahir pada bulan Februari, 1980. Dia adalah seorang penyanyi, model, dan pelakon dari Cina. Nama asalnya ialah Chen Yongjun, ia mengubah status jantinanya melalui pembedahan kelamin di Qingdao pada November 2003. Pada 11 Februari 2004, ia mengeluarkan kad pengenalan diri perempuannya oleh Biro Keamanan Publik Nanchong.

SabahanCrew : Jangan Lupa Like Facebook Page Dan Tinggalkan Komen OK.. TQ
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 Komen HOT: on "Pelik Tapi Benar : Lelaki Tercantik Di Dunia"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...